Novi Sad
14.09.2011.
06:05 > 13:31
Posle duže pauze, Gradsko saobraćajno ponovo je pokrenulo postupak javne nabavke sistema za elektronsku naplatu karata, čijim bi uvođenjem Novi Sad bio jedinstven u Srbiji.
  • TraLala

    15.09.2011 08:33
    GSP je u zadnjih par godina proizveo razne jednostrane mere na svojim putnicima koje su u suštini isto što i medicinirasko eksperimentisanje na pacovima. Sad, evo, spremaju i neke nove za koje nam je (kao i za one prethodne) unapred jasno da su isisane iz birokratskog malog mozga (jer birokrate onaj veliki i nemaju), a ne iz blagotvornih iskustava gradskih javnih prevoznika iz užeg i šireg okruženja. Zapanjuje tvrdoglava (pa i drska) ''zaboravnost'' u glavama i čelništva GSP-a i čelništva Grada da je naš Gradski Vozač javno preduzeće i da je moralno i zakonski dužan da o svojim važnijim merama konsultuje tu javnost, da se s njome s vremena na vreme čuje i vidi i da raspravi gomilu poteškoća koje ima i on i mi. Ovako, vreme će neminovno pokazati da radi i protiv sebe i protiv nas.
  • Jovan

    14.09.2011 20:32
    Odlicno, dakle znacemo pocetkom sledece godine da je tender ponovo propao, jer je neko ulozio zalbu. Ocekujem ponovo istu vest na leto 2012.
  • mislite

    14.09.2011 13:50
    Imate grešku u naslovu, treba da piše "Novi lsvender za elektronsku naplatu"
  • Galawix

    14.09.2011 09:55
    @ Tiberius Hmmm...
    Svaka ti je na mestu.

    Na žalost, bojim se da previše očekujemo od gradskih oca. Imaju oni druge brige, a ne da brinu da nama bude bolje.
  • gaga

    14.09.2011 09:44
    zaostali
    U Nemačkoj sam to prvi put videla 1990. godine, a ko zna koliko je ranije to uvedeno...I sad se mi kao nešto hvalimo, dičimo, foliramo...
  • Kuk

    14.09.2011 09:28
    Rupa na saksiji
    Novosadski GSP je zreo za ozbiljnu rekostrukciju mreže gradskih, a naročito prigradskih linija - previše je poklapanja i preklapanja na jednoj strani - dok na drugoj zjape galaktičke rupe. Prigradske linije se protežu kroz čitav grad vozeći trasama gde već ima linija... Treba li da pomenem izgled i opremu stajališta? Tu mora biti uspostavljen snandard ispod koga se ne sme - nastrešnica, klupa, red vožnje, niša za zaustavljanje. O vozilima sada ne bih. Ozbiljan korak ka modernizaciji bi bilo već i uvođenje karata sa vremenskim trajanjem, bez naročitog bajanja sa elektronikom. Sistem prodaje karata samo treba preslikati iz nekog od komšijskih gradova, postaviti automate i teraj. Ovako, kaljavi i pokisli ulazićemo u zagušljive atobuse, koji će ukrcavajući putnike ometati saobraćaj ... ali će nam vožnja biti beskontaktno ... ma daj!
  • calc

    14.09.2011 08:04
    Sad je malo kasno da bi bili jedinstveni u Srbiji.
    Beograd je vec poceo sa uvodjenjem elektronskih karata.
  • 14.09.2011 07:04
    Narod je kod nas sklon da sve mistifikuje i da od svega napravi famu.
    Pozdravljam modernizaciju gsp-a.
  • Tiberius

    14.09.2011 06:59
    super, najzad da se i to odradi. samo molim vas uvedite da obicna karta vazi npr. sat vremena a ne da mi taksi bude jeftiniji jer moram da promenim tri linije da bi stigao sa jednog kraja grada na drugi.
  • 14.09.2011 06:23
    Opet nisu ponudili dovoljno veliku proviziju pravom coveku... I opet kadar LSV...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna